Chirurgia zębów

Chirurgia stomatologiczna

Czym jest chirurgia stomatologiczna?

Nazwa ta może nie kojarzy się zbyt dobrze, lecz dzięki profesjonalizmowi naszych dentystów oraz nowoczesnemu sprzętowi, którym dysponujemy możesz być pewien, że leczenie będzie przebiegało sprawnie i co ważne, całkowicie bez bólu.

Głównym zadaniem chirurgii stomatologicznej jest wykluczenie ognisk zakażenia oraz rekonstrukcja i regeneracja tkanek – szczególnie kości zanikającej po wieloletnich brakach zębowych.

Zabiegi chirurgiczne, które wykonujemy w naszym gabinecie to między innymi:

• ekstrakcja zęba
  • ekstrakcja zęba mlecznego
  • operacyjne usunięcie zęba zatrzymanego
  • resekcja zęba
  • podcięcie wędzidełka
  • wszczepianie implantolów
  • podniesienie dna zatoki szczękowej (metodą otwartą i zamkniętą)
  • odbudowa zanikającej kości

Oczywiście możesz liczyć również na pełną diagnostykę Twojego problemu oraz fachową konsultację chirurgiczną.

Dlaczego wybrać Nasz gabinet do wykonania zabiegów z chirurgii stomatologicznej?

• zawsze dokładnie i jasno wytłumaczymy Ci przebieg całego zabiegu oraz odpowiemy na wszystkie pytania,
  • zwracamy szczególną uwagę, aby zabieg wykonywany był w sterylnych warunkach,
  • używamy nowoczesnego sprzętu oraz niezawodnych środków znieczulających,
  • dbamy o dobrą atmosferę podczas wykonywania zabiegu,
  • po zabiegu dalej jesteśmy do Twojej dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań.

Pamiętaj, że zabiegi z działu chirurgii stomatologicznej są wykonywane w znieczuleniu miejscowym. Dzięki temu nie będziesz odczuwać żadnego dyskomfortu podczas jego wykonywania, a specjalistyczna opieka pozabiegowa zapewni kontrolę procesu gojenia, a także daje pacjentowi poczucie bezpieczeństwa.

Zęby zatrzymane

Korzenie zębów